Memangnya aku seorang wanita....

         Geram, benci, kesian, simpati.... semua berlegar di atas kepala ku. Bencinya aku...apabila milik ku di ambil orang...aku tidak mahu berkongsi.. walaupun kini orang sering menyatakan "sharing is caring". Sorry.. aku masi belum boleh melaksanakannya... berdosakah aku membuat statement begini ya..:(  
       
       aku kesian sahabatku... apakah perasaannya ketika ini... kalau aku yang berada di tempatnya... kuat ka aku.. ya Allah mcm aku tidak dapat memikirkannya... tolong la ya Allah jangan Engkau uji aku dalam situasi begini....

       Tapi jahat kah aku menafikan hak seorang wanita yanh satu lagi?..???... aaaa..... entah la... tidak ada ka haknya kesian....
       Aku cuba meletakkan diriku pada kedua - dua wanita tersebut... aku makin pening... ntah la...aku hanya mampu berdoa... "ya Allah... aku tidak berupaya  di uji sebegini... aku lemah ya Allah....
  
      Ya Allah... semoga engkau beri ketenangan  dan kekuatan kepada sahabat ku..

*Dari kamar gelap ku......11.24

Comments

Popular Posts