Aku Dan DunIa kErjaYa ku

Ya Allah untuk bulan september ini aku kena out station for the whole month...aku ada d rumah pada hari sabtu n ahad jer.. itu pun ahad petang pergi semula... apa harus aku buat ni....

C kakak ria pun mo berhenti sudah... tinggal la ibu mertua ku... dan c incek abah yang kena jaga anak2 ku... sudsh 2 minggu aku pikirkan.. apanyang seharusnya aku lakukan.. untuk ememudshkan ibu mertusn incek suami....

     SIAPA YANG MO MENGOSOK  baju sekolah anak2 ku ... makin berserabut kepla hotakku.... aku terpikir apa yang d buat oleh sahabatku muslinah... untuk mengatasi permasaalahan ini.. dia membeli 10 helai... saya ulangi 10 helai.... bukan 3.. bukan 5.... tetapi S.E.P.U.L.U.H  H.E.L.A.I...  HOKEY... untuk anaknya yg sorang tu pergi sekolah agama n sek. Kebangsaan... so aku pun bercadang mo beli baju n tudung untuk seminggu for all my kids.... semalam sdh beli kain  tudung 8 meter untuk 3 of my doter.yang sedia ada sdh ada 2 helai.. so aku kena buat 3 helai lagi bagi setiap sorang.... so telah siap 4 helai tudung.. ari ni mo sambung lagi...

    Aku sengaja buat zendiri... coz, memberi kepuasan kepada diri ku ini as a  mother.... (padahal mo jimat!! Kuang..kuang...kuang....)  ...lisa pun pinjamkan mesin jahit tepi.... thanksadeq ku lisa.... ko memang baik hati..... so hasil tudung ku pun menskjubkan... ( banGgA padaTaHaP MAKSIMUM)...


Comments

Popular Posts