12 tahun bersamanya......

Tidak ku duga.. sudah 12 tahun aku dinikahi oleh en. Mohd nor. terlalu banyak suka dan duka telah kami lalui.... tapi yang penting... en. mohd nor telah banyak mengajarku erti kehidupan...

sudah 12 tahun.......
       anak pun sdh 5... rasanya cukup la.. alhamdulillah ya Allah... syukur atas nikmat mu... Engkau beri aku kebahagian.... suami yg  menyayangi aku dan anak2 ku... (rasanya la... coz aku rasa ba... dia care aku)...

sudah 12 tahun. ....
             aku gembira, sedih, suka, begado, bungkus2 hp, lempar hp ke dinding...semua itu aku sdh rasa.... tp hopefully aku tidaknlempar lg hp kedinding. coz kalu aku lempar. . aku sendiri yg menyesal....he..he. . itu la aku..

sudah 12 tahun.....
              belayar bersama nakhodaku.... bila d kemudi ke kanan.. aku kekanan... bila ke kiri..aku kekiri....aku akan setia bersama nakhoda ku dan anak2 kapal ku...semoga akan kami akhiri pelayaran kami ini dengan redhaMu ya Allah....

sudah 12 tahun. ....
        semoga aku tergolong dalam isteri & mama yg solehah.... ameen.....

Comments

Popular Posts