Air punya Pasal...

Aku rasa sesak ... Help...Help (kepada siapa ya ...) aku rasa hidungku tersumbat.. ndak tau dimana lagi aku mau salurkan udara untuk sampai ke dalam badan ku ini.... semua kerja aku rasa aku x dapat lakukan.. ya Allah bilakah penderitaan aku ini berakhir...

Laki ku pun.. macam x tahan sdh so, aku pergi chau sui tek (ntah la betul ka juga tu hejaannya) aku beli la tempat air ala-ala derom.. ada yang besar betul harga nya RM78 ya tuhan mahalnya.. so aku mengambil keputusan setelah menelek2 duit ku... jadi aku beli yang berharga RM 45... kira orait la juga...

So, bermulalah pengambilan air d station minyak ... kami mintak juga ya,... aku sms my bro tapi dia x reply... aku buat selambe jak... aku hantam terus ambil itu air dengan jayanya... ada la dua kali kami berulang alik ambil itu air...

Alkisahnya... pada yang ke seken kali tu, akibat daripada coner baring my hubby yang agak curam.. maka bekas air yang aku beli air itu telah memecahkan cermin belakang keta laki ku... aku punya tekejut..... tapi yang paling dasat sekali... setelah sampai di rumah ... air pun hidup ... ARGghhhhhhhhhhhhh...................................................... (yah,... begitu la ceritanya )


(Tidak sanggup tengok muka suami ku yang tercinta yang berada dalam keadaan tention pada tahap ultramen)

Comments

Popular Posts